perjantai 1. kesäkuuta 2012

Tunnilla 1.6.2012

Jeah, eli taas postausta teille! :) Anteeks pienoinen postaus tauko, mut eipä oo ollu oikeestaan mitään postattavaa ):

Mutta siis tänään olin estetunnilla Jerryllä estetunnilla :) Sain hypätä ilman satulaa, kun kysyin sitä Lauralta.

Pääasiassa tunti meni ihan kivasti. Ponilla ei vain ollut välillä intoa hypätä, sillä kieltoja tuli muistaakseni kolme. Itsekkin päätin ''pudota'' sieltä ekrran pienen pukin seuraksena mutta tulin kyllä jaloilteni maahan. Tunti oli kyllä ihan kiva vaikkei korkeaa mentykään :)

Aluks otettiin siis verkkahyppyjä pienelle pystylle. Ekalla kerralle poni ei ollu hereillä ja hyppäs lähes paikalteen. Tokal kerral sama juttu, mut tuli kielto. No ei se mittää. Sit sen jälkee tuli itseasiassa tosi kiva hyppy. Sit tultii sellain jännästi vino hyppyi (näätte videolta) ja sillonki tais tulla kielto. Sit tultíin lopuks vielä lyhyt rata (3 vikaa hyppyä videolla).

Okserille tulleisiin hyppyihin oon ehkää eniten tyytyväinen, ne oli tosi sujuvia ja mukavia. Itekki pääsin ekaan okserihyppyyn ihan kivasti, mut tokassa vähän makasin kaulalla, mutta toistan varmaan itseäni, kun  sanon, virheistä oppii! :)

Sit lopuks käytii heppojen kaa vesiesteel, jossa sit kastu mun omatkin jalat, mut mitäs pienist :D Videolta näätte sitten paljon enemmän mitä mun sanat kertoo :D:D


Siru varmaan tekee vielä tästä todella mukavast tallipäivästä jonkun näköisen koosteen blogiinsa huomenna, joten voitte mennä kattoo sen sit huomen sielt ;) Ja osoitehan oli: http://www.sirun-life.blogspot.fi/

Ja siis no käyn koko kesän perjantaisin estetunnilla joten ainakin silloin tulee postausta. :)

Ja siis jos joku ei nyt vielä tiennyt, olen koko kesän kiviharjussa töissä (pidän leirien iltaohjelmat...), joten mua pääsee (taikka joutuu) näkemään siellä lähes joka ilta :D

Mutta eipä mulla sitten enää muuta. Kiitos muuten teille kaikille ihanaisille 36 lukijalle!! :)

3 kommenttia:

  1. Liityin lukijaksi:) käyppä vilkaisemassa munkin blogia ja liity lukijaksi;)

    VastaaPoista
  2. Aika hyvän näkönen toi tippuminen!!!! Ja hyvä toi videon yks kohta mis Laura pitää Zepeä(?) hännästä kiinni!!! Kiva postaus

    VastaaPoista