torstai 21. kesäkuuta 2012

Postaustauko? + mietiskelyä...

Ensinnäkin, anteeksi kauheasti viikon pituisesta postaustauosta! ): Mutta tosiaan mulla ei oo ollut mitään postattavaa. Parilla tunnilla tuli käytyä viime viikolla mutta toisen tunnin ratsastin Likulla (puoliverinen) ja toisen Ränillä (4v. eestinhevonen). Kumpikaan tunti ei sujunut järin hyvin joten en ole jaksanut niistä sen takia postata/julkaista videoita. Miksi postata jota ei itse tykkäisi lukea? Ensi viikolla voinen yrittää laittaa postausta (jos pääsis Jerryllä ratsasteleen) tai sitten laittaisin jotakin erikoispostausta.. Ideoita? :)

Toiseksikin, kiitoksia ihan järjettömän paljon 46 lukijasta! :o En ikinä olisi uskonut blogini saavan tuollaista määrää lukijaa. Syksyllä kirjoitin monta kuukautta erästä blogia ja sinnekkin sain korkeimmillaan 15 lukijaa. Tähän blogiin oon kirjoitanut reilu 20 postausta ja 46 lukijaa! Kiitos ihan älyttömästi :) Voisin sitten 50 lukijan kohdalla suorittaa jonkun näköistä arvontaa, ideoita siitä mitä arvonnassa voisi olla "pääpalkintona"? :)

Ja sitten vielä sellainenkin juttu josta haluan kiittää on youtube kanavani subbaajat! Siis 74 subbaajaa, aivan järjetön luku mulle! Olin joskus ihan fiiliksissä siitä jo ku mulla oli reilu 30 subbaaajaa, mut nyt jo yli  70? :D Mitä tää oikeesti on? Oon niin otettu ja iloinen tästä subbaajien ja tilaajien määrästä.

Mutta sit vakavoidutaas. Onko teistä mun järkee ylläpitää tälläst blogia, joka päivittyy niin epäsäännöllisesti, sillä Jerry on kuitenkin vain ratsastuskoulun tuntiponi, joten ikinä ei voi tietää pääsenkö edes joka viikko ratsastamaan sillä, joten siinä tapauksessa postauksiakin tulee harvemmin. Olisi tietenkin eriasia, jos Jerry olisi hoito-/vuokraponini, mutta asia ei valitettavasti ole näin. Sanokaas siis mitä mieltä olette? :)

Ja no enköhän mä tässä oo jo tarpeeks puhunu. :) Ottakaa toki kantaa noihin juttuihin mitä sanoin!

I never let you go <3

3 kommenttia:

  1. Liku on wielkopolski :))Ja totta, että postauksia tulee vähän harvoin ja vähän.Mutta voisithan sä yleistää sun blogin heppablogiksi ja kirjoittelet kaikista hepoista joilla ratsit :)!

    VastaaPoista
  2. kannatan tot miisan juttuu, et yleistä tät vähä ja kirjottele kaikist hepoist jolla ratsit jne .. :)!

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille vastauksista! Mutta valitettavasti en halua, enkä aio yleistää tätä heppablogiksi, koska mua ei kertakaikkiaan innosta alkuunkaan kirjoittaa kaikista hepoista joista ratsin... Kiitos kuitenkin ehdotuksesta.

    VastaaPoista