tiistai 2. huhtikuuta 2013

Pohdiskelua..

Moni on nyt lähiaikoina kertomaan jos jonkinmoista mielipidettään liittyen tähän minun ns. Viki-Jerry-Faust kuvioon. Toivottavasti tämä selventää teille tilannetta, ja vähentäisi minulle saapuvan 'roskapostin' määrää tämän asian suhteen :)

Ensimmäiseksi selvitetään se Faust. Tosiaan olen nähnyt ponia tähän mennessä 2 kertaa, ja ainakaan toistaiseksi ei ole tiedossa milloin näkisin sitä seuraavaksi. Faust on mulle ihan äärimmäisen tärkeä vaikka sitä en usein näekkään, mutta mielestäni sen ei kuuluisi vaikuttaa tällä hetkellä minun suhteeseeni Jerryyn ollenkaan.
♥♥
Nytkun saatiin Faust asia selväksi voidaankin siirtyä tähän Viki vs. Jerry kuvioon. Heti alkuun ilmoitan etten missään vaiheessa ala laittaa näitä kahta tärkeys järjestykseen, kumpikaan ei siis mene kummankaan edelle, ymmärretty?

En väitä ettenkö olisi lähiaikoina panostanut Vikiin enemmän, joka näkyy myös blogien teksteissä. Tottakai se uusi tuttavuus on aina jonkun aikaa paljon koukuttavampi, kuin kauemmin tunnettu tuttu ja turvallinen poni. Jerryä olen joka tapauksessa käynnyt lähestulkoon joka viikko ratsastamassa ja jos en ole päässyt joku viikko käymään, se ei välttämättä ole riippunut minusta.

Onko se nyt niin väärin, jos olen vihdoin löytänyt jonkun muunkin hevosen Jerryn rinnalle, jonka kanssa pääsen oikeasti kehittymään! Olen sanonut usein että en ikinä vaihtaisi Jerryä hevoseen, mutta kuka tässä mitään vaihtamisesta on puhunut? Viki on vain tullut osaksi elämääni Jerryn rinnalle.

Syyt siihen miksi käyn useammin Vikillä kuin Jerryllä ovat yksinkertaiset; Vikillä käyminen tulee huomattavasti halvemmaksi, Vikille lyhyempi matka ja pääsee käymää lähes milloin tahansa ja tekemään muutakin kuin pyörimään maneesissa ohjatulla tunnilla. Vikin kanssa mun ois tarkotus alkaa pikkuhiljaa tehä myös maastakäsin juttuja, niin sais luottamusta siihenkin hevoseen kasvatettua :)

Paras poni♥
Paras heppa♥
No monelle varmaan heräs kysymys että mites tulevaisuudessa?

Jerryn kanssa jatkan aika pitkälti samaa rataa kuin ennenkin. Kerran viikossa tunti, kerran kuussa kisat. Näin jatketaan ainakin kesään asti. Voi olla että kesällä taas tiuhennan tunneilla käyntiä, tai sitten en sen näkee sitten.

Vikin kanssa jatkan treenailua viikonloppusin, eli n. 3krt viikossa. Kentän sulettua aletaan kotona enemmän hyppäämään, niin päästään sitäkin treenaamaan. Kisoissa alan käymään myös Vikin kanssa, vielä en osaa yhtään sanoa kuinka säännöllisesti, mutta pyrin että kerran kuussa vähintään käytäis jossain. Katotaa nyt miten lähetää täst kehittyy :) Salaisena toiveena ois et päästäis vallottamaan kaikissa kiviharjun estekisoissa Cup-luokat ;)!

En ole todellakaan varma onnistuinko tekemään tästä postauksesta kuinka järkevän/sekavan, mutta yksi asia on täysin varmaa...

♥♥Mulla on varmasti maailman parhaimmat kisahepat!♥♥



16 kommenttia:

  1. Kiva postaus!!! Ja sul on kyl parhaat kisa hepat!! Ja oot molempien heppojen kaa niin♥ ihana pari♥♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Voi Jerry raukkaa... :(( nyt sulla on Viki etkä tykkää Jerrystä lähestulkoon niin paljoa kun ennen, ja jossain postauksessa oli mun muistaakseni joku juttu että Jerry tulee aina olemaan sun ykkös poni, mutta ei enää kun Viki tuli kuvioihin :(. Pelottaa että sä oikeesti hylkäät Jerryn, kun Jerry kuiteskii rakastaa sua eniten ja sitte sä saat sen liikkumaakii hyvin... Oon nimittäin ratsastannu jerryllä kerran leirillä. Ja huh hyvä kun sain sen pusikoista pois ja ravaamaan, laukkaaminen oli se vain haavetta. :( niin että kai se Jerry uuden ihmisensä löytää jos jätät sen, sehän on vain mitätön tuntiponi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään Jerrystä täysin samanverran nyt, kuin ennenkin, ellen enemmänkin :)! Jerry on aina mulle se ykkönen, koska sen kanssa tultu koettua eniten ja muutenkin. Vikin kanssa pääsen kehittymään vain vielä paremmin, joten tekee minullekkin hyvää ratsastaa isommillakin hevosilla, kuin Jerryllä. Viki ei vaikuta juurikaan minun suhteeseeni Jerryyn!

      Äläkä huoli, en siis ole Jerryä hylkäämässä :) Kiitos kovasti jos olet sitä mieltä että saan Jerryn hyvin liikkumaan jne.

      Kiitos kommentistasi, toivottavaasti tämä selvensi asiaa sinulle!

      Poista
  3. lämppäri ja tuntiponi, hyvät kisapelit sulla :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just täydelliset mulle! ;)♥ mä en vaadikka mitään kunnon pv'itä jotka hyppää 120cm ratana ja vääntää VaB koulua.

      Poista
  4. Moni muuki tykkää Jerrystä ja saa yks tyttö Jerryn menee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en ole sanonut etteikö muutkin Jerryä saisi menemään, sillä se olisi valhe. Kyllä moni muukin saa Jerryn menemään oikein hyvin ja tykkäävät Jerrystä kovasti :)

      Tuo yksi kommentti oli anonyymin oma, jossa hän ilmaisi mielipiteensä, johon jokaisella on toki oikeus.

      Itse olen sitä mieltä että minäkin kuulun yheen niistä MONISTA jotka saavat Jerryn menemään hyvin. Tämä on minun mielipiteeni :)

      Poista
  5. Sul on kyl just sulle sopivat kisapollet :'3


    Sulle ois haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Vilma, piristit kunnolla iltaani! :')♥

      Voi ei :D:D

      Poista
  6. sul on tosi hyvät kisahepat, ja ainakaa minusta et oo sanonu et oisit hylkäämässä jerryn :) meet molemmil tosi hyvin!

    VastaaPoista
  7. Koska se 2v postaus tulee??? O.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän julkaista postauksen ja videon samaan aikaan, mutta jostain kumman syystä lähes valmiiksi tehty video jumittui eikä sitä pysty jatkamaan tai tallentamaan.
      Koitan saada sen mahdollisimman nopeasti, mutta yksityiselämääni liittyvistä syistä (eivät liity hevosiin) minulla ei hetkeen ole ollut intoa tehdä videoita.

      Poista
  8. Postaile useammin! Mä tykkään sun blogista mut on tylsää lukee aina samoja postauksia.. Ja et munkaan mielestä ole sanonnu et hylkisit Jerryn:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelen kovasti etten ole postannut aikoihin! Mulla on ollut tosi paljon kiireitä koulun kanssa ym. Koitan päivittää blogin parin päivän sisällä :)

      Poista
  9. ooksä muute jossain maajoukkuees tai suomee edustat ku kisatakissas on suomen lippu? XDDDDXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edustin suomea Viro - Suomi välisessä kisassa :) Tuo tämän postauksen kuva on otettu juuri niistä Viron kisoista.

      Poista