sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Kauppalista tälle vuodelle...

Ajattelin tässä aikani kuluksi listata kaikenlaista, mitä minä aion ostaa/haluaisin ostaa Jerrylle tänä vuonna :) Kaikkea en siis todellakaan ole ostamassa, mutta osan kylläkin!

Tollaset ohjat ja kuolaimet pitäs ostaa niihi meidän tän hetkisii kisasuitsii :) Pitää joku päivä mitata Jerryn nykyiset kuolaimet että tulee sit ostettua oikean kokoiset kuolaimet.

Oon aina niin himoinnu ostaa Jerrylle vaaleensinisiä kamoja, että oon melkei 100% varma että nämä kyllä tulen ostamaan, on sen verran ihanat että :)!

Tämäkin huopa on niin ihana ja varmasti sopis myös kivasti Jerrylle :) Ku ite tykkään käyttää Jerryl vähän kirkkaampia värejä, en oikein tiedä miksi :D

Näihin oon ihastunu vasta ihan vähän aikaa sitten, ja en tiiä yhtää oonko ees ostamas noita, mut oishan se kiva jos vaan rahaa löytyis :)

Näitäki oon katellu jo kauemman aikaa :) Tota huopaa tulisin todennäkösesti käyttämää koulukisoissa ja satunnaisesti estekisoissa. Sit noi riimut haluisin ihan vain muuten vaan :)

Ja loppuun vielä tämmöinen, ehkä söpöin huopa mitä olen ikinä nähnyt!! :3 Tää on vaa niin söpö :D

Tässä tää postaus nyt olis. Älkää huoliko, en todellakaa oo ostamassa noita kaikkia (ellen voita lotossa :'D), mutta jotain kyllä tulen tänä vuonna noista ostamaan :) Ja kaikki siis tottakai pony/cob kokoisena.

Unohdin muuten eilen kertoa ne kisaradat, mitkä menen koulukisoissa, eli tässä ne siis tulevat:
         - Helppo C:2 2000
         - Helppo B:0 2009

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti