maanantai 30. huhtikuuta 2012

Tolmusen valmennus 28.4.2012

Ensinnäkin olin siis Jerryn kanssa Petri Tolmusen estevalmennuksessa 28.4, ja viime valmennuksestahan olikin jo kuukausi aikaa, ohops :D Mutta siis en ollut näiden kahden valmennuksen välillä päässy hyppämään kuin 2 krt, joten ensin mietinkin mitä tästä valmennuksesta mahtaisikaan tulla..

Kaikkia tehtäviä en ala selittämään, ne voitte katsoa myös videolta ;) Mutta siis pääasiassa Jerry toimi aivan mielettömän upeasti! otettiin aluks laukannostoja, jopa käynnistä. Ei mitään ongelmaa. Muutenkin poni oli koko Tolmusen ajan tosi hyvässä vireessä, eteni sujuvasti, mutta kuunteli kuitenkin.

Muuten päästiin ns. virheettömästi (ei kieltoja, tiputuksia tai ohimenoja), paitsi yhdelle esteelle kiellettiin kerran. Sekin tosin täysin oma moka, sillä olin niin epävarma hyppääkö Jerry sen, kun meinasi kieltää sen jo matalampana. Muuten meni kyllä ihan superisti!!

Tolmuselta saatiin todella hyvää palautetta, eikä oikeastaan mitään moitteita. Toki hän kertoi vielä meidän heikkoja kohtia, mitä vielä aletaan parantamaan, mutta kukaan ei ole täydellinen :)

Lisäksi Petri (tallin omistaja, jos joku ei tiennyt) tuli oikeesti kehumaa mua ja sanomaa et meil meni Jerryn kans tosi kivasti, ja on kuulemma ollu kiva seurata mun ja jerryn ''uudelleen'' kehittymistä sen viime keväisen välirikon jälkeen. Musta alkaa kyllä oikeesti tuntumaa et ollaa ponin kans päästy molemmat siitä hyvin yli :)!

Muttä tähän väliin voisin laittaa teille videon ja muutaman kuvan tuosta valmennuksesta! :)



Ja kaikki kuvan on sitten kuvannut Linda L.! :)









Loppu illasta koneella ollessani aloin hieman vertailemaan toun tolmusen ja viime vuoden keväällä otettuja kuvia. Totesin että mun kevytistunta on, hyvällä omallatunnolla sanoen, oikeasti parantunut! :o Siis oon oikeesti niin ilonen ku sain huomata että oon kehittyny :) En vois ylpeempi olla itsestani, mut vielä ylpeempi oon Jerrystä <3 Se poni meni tuolla Tolmusessa niin upeasti ja on muutenki kehittyny hirmuisesti!


Kommenttia? :) Haluan tietää onko kevytistuntani teidän mielestä parantunut? Haukkuja en ota vastaan, kiitos!


Tämmöstä meillä tällä kertaa Tolmusessa :) Tänään olin myös Jerryllä ihan normaalilla estetunniĺla, siitä laitan varmaankin kuvia myöhemmin :)!


Ja lopuksi ennen kuin unohdan, kiitos kaikille ihanille blogini lukijoille! En ikinä olisi uskonut että teitä voisi joskus olla yli 20 :o! Kiitos todella paljon <3!

4 kommenttia:

  1. on se kyl vähän parantunu ainanki kuvien perusteella, ku muistan sillo ku hyppäsit ain silleen et hyppäsit satulasta nin paljon ylös ku vaa pääset, kantapäät alas ja kädet suoriksi :'D

    kuin usein jerryllä hypätään? ku kuin korkeit yleensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehhe, niinpä :D Kylhä se Jerry on melkei viikon jokasel este/puomi tunnil, et sellain 2-3 krt viikossa, ja yleensä sil ollaa menty sellast 50cm-80cm, välillä isompaakin :)

      Poista
  2. On se kyl parantunu miun mielestä! Good job Tiia! ;D Jerry on kl siun kaa ihan superr:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, jos olet sitä mieltä! :) ja kyllähän toi ponski tuntuu ainakin toimivan mun alla :D

      Poista