tiistai 10. huhtikuuta 2012

Uudet vuokraponit :)

Elikkä olin tänään testaamassa/muuten vaan ratsastamassa paria ponia, ja tulin loppujen lopuksi sihen tulokseen että kyllä niitä kelpaisi alkaa vuokraamaan! Joten siis nyt mulla on 2 vuokraponia, joita käyn ratsastelemassa arkipäivisin (ma-to) :) Mutta palataas tähän päivään..

Eli siis joskus ennen viittä olin päässyt Kiiralle (tosin hienojen jäätkköjen yli skootterilla)! No siivoiltii st eka karsinat ja Kiira mätti heinät :) Sitten lähettii ponien kanssa maastoo. Mie menin Saddella ja Kiira Missillä. Sadde oli han sika mukava, tosi reipas mut kuunteli kuitenkin tosi kivasti. Mentii suht rento lenkki vaikka otettiinki välillä muutama kunnon laukkapätkä. Sadde oli kyl tosi mukava poni, tykästyin :)

Sadde :) <3
Sit mentii viel lopuks kentälle ja vaihettiin siinä sit ratsuja :) Menin sit siin Missillä ravia ja otettii part okeesti hyvin onnistuneet laukannostot! :) Oon ylpee siihenki ponii toimi tos kivasti. Mitä nyt vähän kaaduttii yhes vaihees mut kummallekka ei käyny mitää: paitsi mult rystyset auki :D Mut sit lopuks vähän pelleilinki Missin seläs: väärinpä ravailuu ja seisomista :D Poni oli kyl kiva siitä huolimatta!

Missi :))) <3
 Kuva/videomateriaalia ei tältä päivältä ole mutta ehkäpä sitten joskus :) Huomenna ja torstaina meen taas ratsasteleen ponit, niistä kerroista ehkä sitten myöhemmin!

Ja kuten olen jo aiemminkin sanonut, nämä vuokraponit eivät vaikuta mitenkään minun kiviharjussa käymiseeni :) Käyn siellä siis aivan normaalisti, kuten ennenkin ja Jerry on ja tulee aina olamaan se ykkösponi mun elämässä :) <3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti