lauantai 28. huhtikuuta 2012

Kisapostaus 15.4.2012

Maailman suurimmat pahottelut että tää tulee paljon myöhemmin kuin lupasin mutta joo, tuleehan tää ainaki :D

Siispä menin tallille joskus 10 jälkeen ja siinä sitten pesin Jerryn jalat, jonka jälkeen aloin harjaamaan ja letittämään ponia. Tosin letitys oli maailman turhin asia koska se letti purkautui jo ennen radalle pääsyä. Noh, pikku vikoja, ehkä se letti ei oo se mitä ratsukossa arvostellaan :D

Mutta siis ensin eräs nuorempi ratsastaja meni jerryllä raviluokassa. Jerry sikaili minkä ehti ja välillä näytti kusettavan ratsastajaa ihan 6-0.. No mulla oli työ saada se sit rennoks, eikä siit kyllä rentoo tullukka. Laukoissa tuli koko ajan pukkeja jne...

No sitte tuli se HeC'n luokka. Rata oli kokonaisuudessaan aika katastrofi.. Olin kuitenkin ihan tyytyväinen poniin, koska tilanteeseen nähden poni ei ollu iahn terässä, joten ei siitä voi ponia syyttää. Mutta siis prosettei oli joku 55% ja risat ja oltiin siis 7/18 :) (5 sijoittui). Oon ihan ylpee ponista!

Sitte HeB'n radalla poni tuntukin jo paremmalta ja oli paremmin avuilla. Tämä rata meni musta pljon kivemmin ja prosentteja saatiin 56% ja risat. oltiin loppujen lopuksi 4/6, mutta eipähän jääty vikoiksi :D Jerry oli kyllä silti hieno! Oon oikeesti niin ylpee että jaksoin kasata itteni tos ratojen välillä vaik eka luokka meniki niin pyllyllee mun mielestä :D

Loppuun vielä radat videoista :) anteeksi kuvaton postaus, mut mul ei oo ku muutama hassu kuava näist kisois ja neki toisella koneella :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti