perjantai 22. helmikuuta 2013

Super poni!♥

Kiitokset Sannalle kollaasista (':
Torstaina olin jälleen kiviharjulla koulutunnilla. Laittelin Jerryn kuntoon, ja Laura kävi katsomassa sen selän ennen tuntia. Pahemmin sieltä ei mitään jumeja löytynyt. Menin Jerryllä ilman satulaa, joten ei tarvinnut laittaa muuta kuin suitset :)

Tunti alkoi pohkeenväistöllä ja takaosakäännöksillä. Aluksi ei haluttu oikein Jerryn kanssa tehdä yhteistyötä ja kaikenlisäksi mentiin Jerrylle vaikeammassa kierroksessa, joten aloin itsekkin hiukan turhautumaan. saatiin kuitenkin ihan kivannäköisiä pohkeenväistöjä ja pari onnistunutta takaosa käännöstä.

Sitten siirryttiin raviin ja alettiin tekemään pääty-ympyröitä. Laura neuvoi minua ratsastamaan vahvemmin ulkoavuilla olemaan rennompi sisältä, jolloin Jerrykin alkoi rentoutumaan kunnolla ja ajoittain haki itseään rennoksi alas kuolaimelle. Laura neuvoi minua ns. ratsastamaan Jerryn mahaa ylöspäin, jolloin siis selkä nousisi. Ajoittain tämäkin onnistui kivasti.

Vaihdettiin suuntaa ja ravia ja ympyröitä näinkin päin. Jerry oli jälleen kivan rento ja myötäili ajoittain niskasta. Sitten pikku käynnit, jonka jälkeen siirryttiin laukkaamaan pääy-ympyröille. Jerry laukkasi tosi kivasti ja laukka oikeasti pyöri. Välillä meni myös muutaman sekunnin tosi pyöreänä, mutta osittain etupainoisena. Toiseen suuntaan laukatessa Jerry oli huoamttavasti energisempi, mutta parempi! Laurakin kehui kovasti että Jerry laukkasi hyvällä kuolaintuntumalla, eikä paennut kuolainta yhtään.

Lopuksi vielä eteenalas ravit, joissa Jerry kulki tosi kivasti :) Osittain jopa tukeutui hyvin kuolaimeen.
Pahoitteluni että videoiden laatu on mitä on ja ettei laukoista ole kunnon videoita tai saatikka videoilla näy parhaita pätkiö meidän menosta. Tiedän kuitenkin että poni meni hyvin, eikä mun sitä tarvii videoilla todistella ;) Toivottavasti saatte videoista jtn irti :D


Huomenna menen taas Vikille ja kirjoittelenkin sitten yhteenvedon tän viikon Viki ratsasteluista :) Seuraavan kerran postausta kiviharjulla käymisestä saatte ensiviikon lopulla, sitä ennen tulen kuitenkin kirjoittelemaan minun ja Hennin viron reissusta :)

3 kommenttia:

  1. Miks et tee noita kollaaseja ite ? :) niitä saa helposti tehtyä pizapikka, viel hienompia saa ku teet picmonkeylla :) kuka muuten teki ton dun bannerin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän mennessä kaikki muut mun blogissa nähdyt kollaasit on mun ite tekemiä, mutta kun kaveri halusi tehdä, niin enhän minä ala sitä estelemään :)
      Teen myös itse kaikki bannerini :))

      Poista
  2. Jerry on ihana :) Jerry oli yhen kerran kiviharjussa mun leirihoitsuna (vuonna 2012). Nyt tänävuonna meen uudelleen kesäleirille sinne kivharjuun :)

    VastaaPoista